Min dag!

Idag har jag lagat mat och packat hela dan! :) Kollat lite SATC också såklart!
Jag gillar ordning och reda i min resväska som ni kan se...Hihihi.

Omelett till lunch blev det. Den innehåller ägg, mycket fetaost, sparris, pesto och salt & peppar. Till den hade jag en ruccotasallad med vinäger, olivolja och havssalt :)

Och parmesanlax med avokadosallad till middag!

Som ni vet så älskar jag att laga mat... :D Den här laxen är helt otroligt god! Den har salt, peppar, röd pesto och ett tjockt lager med parmesanost på sig...Avokadosalladen består av avokado, svarta bönor, citronskal + saft, purjolök, gräslök, mycket vinäger och olivolja & salt å peppar! = Muuums! :D

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad god maten såg ut. nu blev jag jättehungrig! :D

2008-08-19 @ 11:22:49
URL: http://shadees.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi den var supergod! :D

2008-08-19 @ 19:59:08
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0