Mina kalla fossingar från igår


Igår plåtade vi ett tema utomhus & ett inomhus...Det var ju Hanna Björkstedt som var fotograf och Susan som sminkade. Båda två jättegulliga och duktiga! Det enda jag hade på mig när vi fotade utomhus var skorna som ni ser på bilden och ett par vita hotpants! Kallt! Hehe :)...Men jag försökte tänka bort kylan medan vi plåtade...Det funkade faktiskt! Sedan när vi kom in kände jag hur frusen jag var. Men det hjäper ju ingen om man håller på och klagar! :) Sedan inomhus fotade vi ett jättefint exotiskt tema med starka tropiska färger. Ser fram emot bilderna! Får dom på mailen av Hanna när jag är i Australien...Lägger upp dom på bloggen då!

Kommentarer
Postat av: Emina

Snygga skor! vet du var dom finns att köpa?

Ciao.

2008-08-18 @ 10:03:02
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Jean

Hejsan igen Emma, jag börjar bli stammis här men det är så skoj att en proff.modell bloggar så ofta som möjligt och att man får ta del av dina jobb!



Ja, skorna var läckra! Jag ser verkligen fram emot att få se dina bilder.



Hur är det: Har du numera lärt dig att naturligt kontrollera kroppen och vet oftast vad fotografen vill ha då du kommer till plåtningarna? Minns du hur lång tid det tog innan du blev "varm" i kläderna och mer säker på dig själv (frågvisa mamman...)?



ha det fint!

MVH

Jean

2008-08-18 @ 13:31:23
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan!



Emina >> Skorna var från Zara...Riktigt snygga! ;)



Jean >> Kul å höra från dig igen! :) Stammisar är alltid kul!

Hmm...Jag har alltid varit väldigt bekväm framför kameran. Orädd och så. Men på senare tiden har jag lärt mig ännu mer att släppa loss. Man blir bättre & bättre hela tiden och lär sig att röra sig naturligt. Man kan också fråga fotografen vilken känsla han/hon är ute efter i bilderna...Då är det alltid lättre att leverera! Det är nog mitt bästa tips :)



KRAM Emma

2008-08-18 @ 21:01:52
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Jean

Tack Emma, ska framföra detta...!



MVH

Jean

2008-08-19 @ 17:44:49
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0