The nightmare is finally over!!!

Idag har jag spenderat större delen av dagen hos frisören...Kul...Inte! Har färgat om håret två gånger och avfärgat det en gång...Tillslut blev det snyggt som tur var! Annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till haha :P Frisyren jag har nu är faktiskt jäkligt cool hehe kan tyvärr inte ta en bild på håret nu...Duschade precis och har typ världens huvudvärk!
Men frisyren ser typ ut så här:

Och på onsdag ska jag till frisören igen och göra hårförlängningar ner till brösten ungefär :D Kommer hjälpa mig när jag jobbar i Australien...Kanske blir det kort frisyr sen igen vem vet...Man måste ju anpassa sig beroende på vilken marknad man ska jobba i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0