Gårdagen!

Igår blev det inte många inlägg inte...Var ute hela dagen. Cyklade runt på Söder hela kvällen och åt middag på mitt favvo thaiställe. Gud vad vackert det var igår kväll när solen började gå ner! Stod och kollade ut över vattnet vid Slussen och njöt...
I år blev det ingen direkt semester med familjen som vi brukar. Har ju landställe på vackra Fårö bredvid Gotland...Känns lite trist men samtidigt så skulle jag inte hunnit med det och jag hinner definitivt inte med det nu...Men ändå längtar liksom dit lite.
Det är min farfar som äger huset. Ligger precis vid Sudersand...Ni som har varit där vet hur otroligt vackert det är! Min pappas släkt härstammar typ från lilla Fårö. När man åker dit på sommaren är alla där, hela pappas släkt. Min Farfarsfar bor på Fårö och han är 94 år gammal!! Galet :D...Det är så mysigt å avslappnande att vara där.
Men jag har andra saker som kommer vara dubbelt så kul som ska hända...Så jag klagar absolut inte!! :)

Okej, dagens bilder får bli lite polaroider som jag blev kär i...

Izabel Goulart stunning, stunning, sunning...

Chanel Iman...What a icon name, right?

Felicity Gilbert is rocking her new hairstyle!


Kommentarer
Postat av: Jessica A/synkcasting

Vad roligt att du börjat blogga!

Jag älskar alla dina nya bilder från Sydafrika, du är så vacker!

Jag brukar också vara på Fårö/sudersand på sommrarna. kanske man stöter på dig nästa år? fast du kommer säkert vara upptagen med massa jobb ;)



Puss.

2008-08-02 @ 14:19:04
Postat av: Emma

Hej! Å va länge sen :)

Tack!! :D

Är de sant..Vilket sammanträffande! Vi kommer säkert stöta ihop där någongång då! :D

Kram,

Emma

2008-08-03 @ 14:27:58
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0