Dereks B-day!

Derek fyllde ju år när vi var nere i Kapstaden, vilket vi förstås firade! 23 år blev den lille pojken.
Dagen började med att jag, Jenica & Rene lagade lunch åt honom i Renes lyxvilla! Typ det lyxigaste huset jag någonsin har befunnit mig i...Haha. Sedan på kvällen gick vi till en resturang i stan och åt...Vi hade ju såklart också bakat honom en överraskningstårta som vi tog med oss! :)

Derek ser glad ut när han får sin tårta...


Jag sitter & gör mig till för Jenicas kamera :)


Sebastian, Derek & galna Alesandra...Haha

Kommentarer
Postat av: Lindsey

ni ser verkligen ut som ett glatt litet gäng! :) Men jag tänkte fråga en grej; Kan du inte lägga ut lite bilder på de andra modellerna du bor med, såna här modellbilder liksom. Skulle vara kul bara för omväxlings skull att se hur de agerar typ. Inte för att dina bilder är tråkiga, de är URGRYMMA och URSNYGGA, men så man lite vad de andra fått ta för bilder typ... ? KRAM <3

2008-07-04 @ 19:51:40
Postat av: Emma

Hejsan! :D

Bra förslag...Har lagt upp lite nu! Säg till om det är något mer du vill se på bloggen :)

Kram,

Emma

2008-07-05 @ 10:46:32
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0