Dereks mästerverk?

Okej Derek...Vad ska det här betyda??? Haha...När Derek inte hade något att göra så brukade han sitta vid min bärbara dator och rita på mina bilder i paint...Som den här gamla modellbilden på mig gjorde han om lite. Saken som förvånade mig mest var hur han orkade lägga ner så mycket tid på det. Bara en bild tog typ en timme att göra för honom...Varför går man inte ut i solen istället?! :P Helt obegipligt...Men jag måste säga att vi skattade ganska mycket åt dom här bilderna...Ett roligt minne! Haha...Han är galen.
Derek kallade dom själv för "my masterpieces" Hihi

Before Dereks magichand...

And after...Så vacker he...he...

Och p.s. den bruna babyhanden som håller i kniven är Dereks...Tack Derek...

Men efter så hade han ritat den här lilla teckningen till mig... :) Gullit värre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul kille

2008-07-15 @ 22:52:46
URL: http://josefinefannyfriman.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha :D Aa han e rolig!

2008-07-16 @ 10:20:44
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0