Det bästa jag vet!

Är smoothie!! Äter smoothie varje morgon utan undantag. Jag ligger typ på natten och längtar efter att det ska bli morgon så att jag kan gå upp till min stavmixer och blanda den magiska drycken! Den enda nackdelen med stavmixern är att den låter något förskräckligt...Så att man typ väcker alla i huset. Har ändå tänkt att ta med mig den på min nästa resa med jobbet...De andra modellerna som jag kommer bo med kommer förmodligen att döda mig då haha. Aja här får ni det magiska receptet!

Min smoothie innehåller:
En hel banan
En halv deciliter blåbär
En halv deciliter hallon
Två och en halv deciliter naturell yoghurt
MIXA!


Häll upp i en skål. Häll på din favorit musli, russin och hunung. Och vips så har du den godaste frukosten som existerar på jorden :D

Måste erkänna att det gärna slinker ner några mackor efter också. Är alltid så otroligt hungrig på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Låter gott faktiskt! =D

2008-07-29 @ 15:59:49
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: anna-Klara

å vad gott det låter, ska nog testa:)

2008-07-29 @ 20:40:18
Postat av: Emma

De är supergott! Ja lovar :)

2008-07-29 @ 20:45:15
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0