Diana Orving <3

Hittade lite bilder på Bon's hemsida från Diana Orvings visning S/S 08...Jag är som sagt jätteförtjust i hennes kläder. Älskar hur hon leker med proportioner och material.
På visningen fick vi inte så hemskt smickrande sminkning...Ljus fondation och ingen mascara eller rouge. Bara fondation alltså :) Sedan hade make up artisten klippt ut två ganska stora rektangelformade tyglappar som vi fick fast limmade på ögonbrynen...Men det är ju alltid kul med nått annorlunda...?
Här är några av bilderna på mig från visningen.

Jag fick både öppna och stänga visningen :D



Kommentarer
Postat av: Clara

Det ser ut som att du har fixat headern redan, men jag skriver ändå.

I sidmallen finns en del som ser ut ungefär såhär:



#header {

margin:0px;

background: #FFFFFF url(HÄR SKA BILDENS ADRESS STÅ) no-repeat center;

padding: 26px 12px 0px 120px;

height: 370px;

width: 712px;

}



Du laddar helt enkelt upp en bild på din blogg och kopierar sedan adressen och klistrar in den innanför paranteserna! :)

2008-07-07 @ 10:48:29
URL: http://costergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Aa jag har typ redan fått ordning på det! Men tack så mycket! :)

Kram kram

2008-07-07 @ 11:41:49
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0