For my love of polaroids

Hittade dom här polaroiderna idag! Åhh va jag älskar polaroider! De är fantastiska...Väntar på att min kamera ska hamna i min brevlåda...Väntar. Vill att den ska komma nu! Ni vet att jag pratar om den som jag köpte på Tradera i fredags...?
Den måste komma senast imorgon. För att jag MÅSTE ta nya pollar och skicka till en agent i New York...Han väntar på dom. BTW det är mannen som upptäckte supermodellerna Eva Herzegova, Milla Jovovich & Bridget Moynahan bara för att nämna några stycken...!! Och han är intresserad av att signa mig!!!
Spännande...Spännade.

Fiiina Kelly

& Erin

Älskar glösögonen på Erin & hatten som Kelly har!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

men åh, vad konstigt! Har kollat in din blogg ett tag och helt plötsligt vet jag vem du är. Vi gick på samma skola (eriksdalskolan) och du hängde med Moa och Kim. Jag var kompis med Ewe och Pernilla - du vet "bild och formarna"...

Skulle inte du börja på st:Görans gymnasium? Kanske ändrade planer?

Hade ingen aning om att du var modell, måste jag säga, men du klädde dig ju alltid snyggt!



Hälsningar Elisabeth

2008-07-21 @ 14:42:34
Postat av: klara

snygga glasögon! :)

2008-07-21 @ 19:15:46
URL: http://ubberstubber.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Elisabeth!

Haha va knäppt...Jo jag vet ju vem du är :)

Jag skulle börjat där men det blev modella på heltid istället...Fick erbjudanden där på sommaren innan skolan började förra året och tog dom! :D Gla för det...

Kul att du läser min blogg! Å hoppas allt är bra med dig!!

Kram,

Emma

2008-07-21 @ 20:04:36
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Klara!

Visst e dom...Letar efter några liknande just nu :)

2008-07-21 @ 20:05:37
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0