Hur roligt är inte det här?!

Haha...Fundera på om jag skulle lägga upp det här på bloggen eller inte...Men jag kunde inte hålla mig! Det här delar jag med er läsare ;)
Jag och Derek gjorde en liten egen fotosession hehe...Som vi stylade tillsammans...Derek var modellen och här är resultatet haha :D Seriöst, jag vet inte hur mycket vi skrattade åt den här bilden efter vi hade tagit den. Det är så roligt för att Derek och jag hade en intern humor som ingen annan förstod ibland...Som det här. När Micha (en annan modell i huset) kolla på den här bilden trodde han helt på allvar att Mr. D var bög?!

Dereks fabulösa outfit är mitt jordgubb halsband, löshår och neon armband :)

Hihihihi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul bild, man blir glad. Glad blir man också av att läsa bla bloggen om Petra Silander, www.lemango.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0