Model style

Om man vill hitta en inspirationskälla till cool stil ska man helt klart kolla på modellerna. Speciellt världens toppmodeller. De ser alla designer kollektioner i London/Paris/Milano & New York före alla andra + att de får hur mycket gratis kläder som helst från märken vanliga människor bara skulle kunna drömma om...De har helt klart alla verktyg till att skapa en unik & inspirerande stil! 
Här är några tjejer med cool stil enligt mig. 

Agyness Deyn: Gillar mixen...Svårburet men jag tycker att hon lyckas! Kul blandning av färger & material.

Natasha Poly: Sparsmakat & snyggt! Coola lackdetaljer...Less is more sometimes.

Erin Wasson: Ser ut som en grekiskgudinna. Snygg partyoutfit...Och en underbar gladiatorsandal! Även fast hon bara har en...undrar vad som hände med andra benet??

Anja Rubik. Herrmode är helt klart hett just nu. Snygg kontrast med stor herrkavaj och bara ben. De bara benen gör att outfiten ändå ser lagom sexig ut trots det oversizade upptil.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Läser just nu din blogg för första gången och jag måste säga att jag gillar den starkt! Tänkte även höra hur lång du är och hur mycket du väger eftersom jag själv funderar på att skicka in lite bilder bara för skojs skull.. Take care! xoxo

2008-07-21 @ 22:02:13
URL: http://parah.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gör mig jätteglad att höra! :)

Jag är 172-173 cm lång & väger runt 50 kg just nu.

Lycka till med allt å ha de så bra!

Kram,

Emma

2008-07-22 @ 13:18:18
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0