Nästa resväska!

Här är några sommarfavoriter i garderoben just nu! Det här kommer jag ha med mig i nästa resväska som jag packar. Just nu ser det ut som att det blir till vackra Australien. Verkar som att jag ska dit och jobba nu i Augusti för en agentur!!!

Jag vill helt klart glida runt på castings där i detta...

Ljusgul klänning från Marielle Kerber, sys på beställning. Pris ca 7000 kr (Fick den som en gåva av henne!!!). Ljusgrön klänning med vita prickar som jag fick ärva från min faster. Låång blommig klänning från H&M. Pris 398 kr. MC bikerjacka, vintage fynd för 600 kr. Liten gul väska med fransar, köpt i Sydafrika på en marknad för 80 kr. Brunt läderbälte köpt på H&M för 298 kr.

Hatt från Asos. Pris 149 kr + frakt. Guldfärgade gladiatorsandaler från Zara. Pris 298 kr. Min favoritväska från DKNY. Använder den...Alltid. Pris 4000 kr. Skor med höga klackar från Asos. Pris 650 kr + frakt. Och självklart hänger Sex and the city boxen med överallt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0