Påväg upp till huset...

Var det jätteblåsigt! Som ni ser på bilden. Ibland i Sydafrika kunde det bli så vindigt att man nästan lyfte från marken...Vilket faktiskt hände mig en gång! Haha...Jag hade högklackade skor på mig och skulle upp för en trappa...Det var sådär jättevindigt som jag berättade om och vips så slog jag rumpan i marken...Jag hade helt enkelt blåsigt omkull!

Här ser jag glad ut...Men då vet jag inte att jag ska blåsa omkull snart!


Såhär otroligt fin modell lägenhet fick jag bo i de två första veckorna i Kapstaden. Precis som om jag hade inrett den med min egen smak!

Helt okej va? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefint, väldigt stilrent!

2008-07-03 @ 20:23:06
Postat av: Emma

Visst är det...Längtar tillbaka lite... :) Hehe

2008-07-03 @ 21:02:09
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0