Produkter som jag inte kan leva utan!

Är dessa. Använder dom varje dag.

Ambi Exfoliating Wash, använder jag som rengöring på kvällen. Decleor Cleansing Cream använder jag som rengörnig på morgonen. Decleor Matifying Lotion efter rengöring som ansiktsvatten. Och min fuktkräm från Decleor, Hydra Floral. Ögonkrämen är från Make Up Store och heter Tea Eyegel.

Vet inte hur många presentkort som jag har fått från Make Up Store sammanlagt efter jobb...Det rör sig om si sådär 10.000 kr kanske :P Mitt skåp är i alla fall proppat med smink och hudvårds grejer därifrån!
Ambi produkten köpte jag i Sydafrika...Det var Derek som rekomenderade den. Den lilla skönhetsdivan! Haha...Är osäker på om den finns i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du kvar presentkorten kanske du kan ordna tävlingar om du inte kan köpa upp dom. Här på bloggen menar jag.

2008-09-19 @ 22:10:08
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Decleor är ju ganska dyrt, har du fått det i ditt arbete eller köpt? :)

2009-06-28 @ 18:43:18
Postat av: Emma

Alexandra >> Smart tips! Hade jag inte tänkt på innan.. :)



Anonym >> Decleorprodukter började jag använda för några år sedan efter jag hade fått pröva några produkter på ett jobb :) Föll direkt och har köpt dom sen dess :)



Kram

2009-07-01 @ 13:09:23
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0