Snap, snap, snap...

Idag fick jag äntligen avin från posten så att jag kunde gå & hämta min polaroidkamera på Ica...Gud så lång tid det tog för det där lilla paketet att komma!
Hade lovat agenturen i New York att maila nya pollar redan i onsdags...Så bra gick det med det...?
Min mamma tog dom i alla fall på mig nu ikväll. Ska maila dom imorgon och också lägga upp dom på bloggen!
De ville ha naturliga bikini polaroider. Håret uppsatt & inga konstigheter. Så, så blev det!
Är trött nu...Har typ inte suttit ner en enda gång idag. Hann inte heller skriva något på bloggen förut idag. Men nu har jag i alla fall lagt in lite nya inlägg. Check it out vett jag! :)
Satte på lite bra musik medans vi plåtade idag...Min bland cd med Paramore, Meiko, Flypside, 50 Cent, Adam Tensta, Cat Power, Ida Corr, Kanye West, The Killers och många många mer. Jag gillar typ alla musikstilar som finns! Haha. Allt från Rap till Rock...Men de grupperna/Artisterna som jag skev är verkligen värda att lyssna på. Rekomenderas! :D

Solfenomen med min mobilkamera...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0