Surprise, Surprise...


Oops... :)


De är kul när man få spela lite teater på jobb tycker jag! Är en liten teaterapa ibland...Och ibland är jag jätteblyg. Det är jag...
Det var en tjej som frågade vad jag tänker på när jag är framför kameran. Det är riktigt svårt att svara på faktiskt...!
Om jag jobbar med en fotograf som jag känner mig bekväm med så tänkter jag på nästan ingenting, bara känslan som jag vill förmedla...Det bara kommer liksom. Det är meningen att fotografen och modellen ska inspirera varandra...Och det är då det är som lättast att arbeta.
Har plåtat många gånger också med fotografer som inte är lätta att sammarbeta med! Då är det svårare att känna sig inspirerad i sina poser...Om man inte är med någon som ger en feedback och bra vibbar. Men då måste man kontrollera situationen genom att tänka sig bort...Bara tänka på kameran och strunta i alla omkring sig...Strunta i fotografen och bara se kameran framför sig och leverera till bara den. Det är något som man också blir bättre och bättre på med tiden. Man lär sig att vara mer och mer säker och bekväm framför kameran. Kunskapen och säkerheten bara byggs på hela tiden...Man lär sig alltid något nytt! :)

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Åh, gud jag älskar sättet du posar framför kameran..som sagt, du ser väldigt bekväm ut framför kameran, typ som ingetingen vore där. Men du förlorar inte kontrollen, du tar ändå liksom över det hela.



Du är så himla vacker. Både ut & in. Även om vi inte känner dig på det viset, så verkar du vara väldigt trevlig & så. =)

2008-07-24 @ 21:21:14
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Emma

Heeej!

Åå va det värmer i hjärtat när jag läser era ord!! Älskar det! Tack så jättemycket :) <3

KRAM!

2008-07-25 @ 20:12:19
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0