Tv commercial med Bar Rafaeli!

När jag var i Sydafrika så spelade jag in en tv-reklam för en av europas största kataloger som heter Otto katalog. En av de andra modellerna som jag arbetade med var självaste supermodellen Bar Rafaeli! Som har Elle omslag, Victoria Secret och Sports Illustrated jobb under sina axlar! Hon är även tillsammans med självaste Leonardo Dicaprio. Blev så förvånad när hon stod vid min sida...

Så här såg hon typ ut i verkligheten utan smink...


Och här har ni en av hennes portfolio bilder.

Kommentarer
Postat av: n

hon va ändå jättesöt utan smink

2008-07-18 @ 14:43:49
Postat av: Emma

Ja hon är en skönhet :)

2008-07-18 @ 18:54:47
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0