Ute på min trädgård :)

Så här såg man ut idag...I sommarsolen.

Jag var i stan och shoppade lite idag med min kompis Karin som jag inte har träffat på ett helt år!!! Har helt enkelt inte hunnit...Först blev det Drottninggatan sedan favoriten Götgatan. Det är något speciellt med Söder...Allt finns där på något sätt...Bra affärer, frukttorg (mycket viktigt) & en otroligt vacker utsikt över sjön! Jag gillar mest att sitta vid frukttorget vid Slussen. Shoppingen bestod faktiskt bara av ansiktsprodukter...Rengöring och sånt.
Nu ska jag äta snart...Pappa står och lagar värsta tigerräkorna på grillen...Mums!
En riktig Svensk sommardag...Haha


Kommentarer
Postat av: beatrice

vackert! du, om du har lust så får du gärna komma ut hit till gudö imorgon och se hur jag bor(om det är fint väder förstårs);D men det är nämligen så att jag har tappat min mobil och jag känner mig rätt handikappad så du får gärna ge mig ditt nummer igen:)



puss&kram!

2008-07-10 @ 21:53:43
Postat av: Emma

Oh stackars dig haha :P De är 0704240718! Jag vet inte om jag kan imorgon...Men jag skulle jättegärna komma någon annan gång i veckan!! Om du kan? Skulle vara kul att komma ut på landet ;D Hihi

Kram kram

2008-07-10 @ 22:01:34
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0