För alla som inte vet...

Så är supermodellen Ruslana Korshunova död. Hon begick självmord. Läste att hon hade hoppat från 9:e våningen i en lägenhet på Manhattan. Mycket sorgligt...Hennes vänner och familj trodde att hon mådde jättebra och hade inte anat att detta skulle ske. Hon har gått alla stora visningar i New York/Paris/Milano & London. Jobbat för tidningar som Vouge & Elle...Jag tycker att det här bevisar att pengar, framgång & skönhet inte är nyckeln till lycka. Stackars unga flicka på bara 20 år...Stackars mamma som inte kunde hjälpa till innan det redan var försent.

Här är hon.

Bild tagen från IMG Models.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch det där läste jag också. det gör liksom bara en till att riktigt tänka till .vill jag verkligen vara perfekt? vill jag verkligen bli sådär smal? vill jag verkligen ge upp det sociala för att få uppleva dem så kallade "drömmen"? jag vet inte längre vad jag vill. Men det är redigt tråkigt att modeller begår självmord, vare sig det gäller självsvält eller annat. Men jag hoppas du har det roligt och helt underbart fantastiskt, det finns ju dem som faktiskt njuter varenda sekund av jobbet! :)

2008-06-30 @ 21:40:44
URL: http://thinkmagic.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var precis i dom banorna jag också tänkte...Det är verkligen hemskt oavsett vilken anledining hon nu gjorde det för. Det man måste ta vara på i livet som verkligen betyder något är ens familj & närmaste vänner...Dom som verkligen älskar en för den man är. Jag är så otroligt lyckligt lottad som får jobba med det jag älskar! Sedan håller jag mig borta från det dåliga i branchen som t.ex. ätstörningar. Man måste komma ihåg vem man är och vem man vill vara.

Kram,

Emma

2008-06-30 @ 22:05:20
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0