Helt plötsligt fick man reda på...

sin bakgrund. Ända sedan jag var liten så visste jag att jag har en morfar som är från Sydafrika som min mamma bara har träffat en gång...Vi hade bilder på honom som tydligt visade att han hade en blandad bakgrund, men ingen visste vart hans föräldrar kom ifån. Min mamma blev adopterad när hon var nyfödd. Hennes utseende har alltid visat att hon är allt annat än bara Svensk...(Vilket hennes mamma är). När vi nu åkte till Sydafrika kunde vi äntligen ta reda på hennes bakgrund. Det visade sig att min morfar är Portugis, Malay, Spansk, Indisk och Svart!
Inte så konstigt att folk har frågat mig i hela mitt liv hur det kommer sig att jag ser så blandad ut! Har fått höra allt, om jag är från Hawaii, Brasilien, Japan, Kina, Thailand, Spanien, Portugal och till och med om jag är Eskimå?!
Men nu vet jag äntligen varför jag har dom där sneda ögonen och den ljusbruna hyn... :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Hejsan! Även fast du just startat din blogg måste jag säga att jag gillar den! Keep up the good work! Jag lägger till dig på favoriter :) !

2008-06-23 @ 17:09:02
Postat av: Elina

Förresten, skulle du kunna publicera ett inlägg med mailet och bilderna du skickade in till dina agentur för första gången? Jag är själv sjugen med osäker på vad som är bra att skriva/vilka bilder osv.... tack!

2008-06-23 @ 17:09:49
Postat av: Polina

HEj Emma! Helt underbart kul att följa dig i Kapstaden :) Vi saknar dig lite här på visningarna, men men :) Fortsätt blogga, vill ju läsa mer :)

2008-06-23 @ 18:09:25
Postat av: Emma

Hej Elina!

Kul att du gillar min blogg! Va glad jag blir :)

Visst ska jag göra det, ska leta fram det i mina dokument & lägger upp det snart!

Kram, Emma

2008-06-24 @ 10:49:19
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan Polina!

Å tack :D Saknar er också...Men vi kommer säkert göra visningar snart tillsammans! Hoppas du har det jättebra & ett skönt sommarlov!

Kram på dig

2008-06-24 @ 10:52:00
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: J.CARLSSON

oj, vad vacker du är!

2008-07-20 @ 19:43:01
URL: http://magix.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! Snällt av dig :D

2008-07-20 @ 19:47:03
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0