Hem och fira jul i Sverige..

Den 17 December så bar det hem till kalla Sverige för mig och mamsen. Det bestämdes att jag skulle åka tillbaka till Sydafrika själv efter jul och fortsätta jobba.
Det kändes skönt att vara hemma och träffa familjen lite...Åt god julmat och låg och slappade :)
Den 4 Januari gick mitt plan igen till Afrika..Det var spännande att vara på egen hand den här gången.
Efter ca 14 timmar så var jag där igen! Stålande sol som vanligt var det ute..

Jag och en annan tjej från min agentur fick dela lägenhet. Vi bodde i en 2:a tillsammas. Jättefint ställe med en innegård där det fanns en pool.

I resten av lägenhets byggnaden så bodde 8 andra modeller från min agentur. Alla från helt olika delar av världen (Brasilien, Kanada, New York, Tyskland och Ryssland).

Vi hade jättekul ihop...Spenderade hela dagarna tillsammans, gick på castingar, lagade mat, solade & badade...Det fanns alltid något att hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0