Kapstaden, Sydafrika

Modellandet började på allvar när jag skulle ner till Sydafrika för att jobba. Hade väntat länge på att få åka utomlands och jobba och när 16 år var fyllda kunde det äntligen bära iväg...
Fick veta att min agentur i Kapstaden ville att jag skulle komma ner i Oktober 07 och stanna till slutet av December. När min mamma fick höra det här ville hon självklart åka med för att kolla så allt var okej, boede, kolla agenturen och leta lite släkt och så...Då bar det av för min kära mor och mig, ända ner till slutet av Afrika..När vi kom fram till Flygplatsen i Kapstaden så mötte agenturens chafför oss. Han körde oss till en av modell lägenheterna där vi skulle bo under en period.

Massa castingar blev det + testplåtingar för att bygga boken...Intensivt var det..På varje casting man gick till så var det ca 200 modeller som konkurerade om samma jobb. Som tur var så fick jag en bra start och bokade ett jobb på den första castingen jag gick på.


Här är utsikten från modell lägenheten...Det var helt fantastiskt vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0