Kort hår?!

När jag hade varit i Kapstaden ett tag så ville agenturen att jag skulle klippa kort hår. Mitt hår som var relativt långt och mörk brunt skulle bli en honungsblond bob!! Jag var lite osäker först...Men några dagar senare så satt jag i frisör salongen med min bokare och såg de bruna lockarna falla...Det var en stor förändring! Tog några veckor att vänja sig vid det nya håret. Mina vänner trodde först att jag hade en peruk på mig :P Konstigt hur beroende man är av sin hårman...Kände mig nästan lite som en kille innan jag hade vant mig..hehe..

Det här är en av de första bilderna på mig med det nya håret!

Kommentarer
Postat av: digging

Hej!

Är det OK att sno bilden till sin egen blogg om man länkar till dig?

2009-05-28 @ 15:00:52
URL: http://digging.blogg.se/
Postat av: Emma

Tja Didding! :)

Det går så bra så, bara du länkar till mig så är jag glad ;)

Kram Emma

2009-05-28 @ 21:18:35
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0