Marielle Kerber

Är en helt fantastisk designer tycker jag (och jag är inte den enda). Hon har vunnit Svenska Guldknappen och jobbat som designer i ca 20 år tror jag...
Jag fick äran att plåta hennes vår/sommar kollektion i Sydafrika. Det blev en heldag ute på en farm. God lunch fick jag också :) Stilen var väldigt romantisk och drömmande.

Det enda som inte var så bra var att jag hade fått spindelbett natten innan...På hela kroppen!! Hur läskigt är inte det?! Tydligen så finns det några spindlar i Sydafrika som kan krypa runt i ens säng medan man sover och bita en så många gånger som dom hinner...haha låter helt osannolikt men det är sant! Jag & Derek räknade mina bett och kom fram till att det var 20 stycken...Dom kliade och var superröda och superstora! Men det var bara att bita ihop på plåtningen och försöka att inte klia på dom :) Men allt gick bra och när jag var klar gick jag till Farmacyn och köpte en salva som skulle hjälpa mot svullnaden.

Här är några av bilderna. Finns också på Marielles hemsida, www.mariellekerber.com

Och min favoritbild från plåtningen har jag i ett annat inlägg, "For when you are afraid" Kolla in den!

Väldigt old school moviestar över den här...


Solnedgången i Afrika! Så vacker...


Nere i det djupa gröna gräset!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

älskar den bilden i mitten :D

2008-07-15 @ 23:45:02
Postat av: Emma

Å tack :D

2008-07-16 @ 10:07:53
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0