Memories of a geisha

Är helt klart en av mina favoritfilmer! För er som inte har sett den föreslår jag att gå till närmaste videobutik direkt. Helt fantastiskt vacker film...
När jag skulle ta några bilder i Sydafrika som var inspirerade av just den filmen blev jag superglad!
Jag fick ha på mig en jättevacker Kimono med ett rött brett skärp knutet hårt runt midjan...Håret var uppstatt...När det kom till sminket så fick jag först bara en grund med fontation och puder. Efter det började maketjejen måla i ansiktet med svart flytande eyeliner...Ungefär som om hon målade en tavla i mitt ansikte :) hehe

Dom här bilderna tillhör några av mina favoriter i min portfolio...




Kommentarer
Postat av: Rebecka

galet vad du är vacker! vilken agentur är du med i? :)

2008-06-25 @ 23:00:00
URL: http://badaiprada.blogg.se/
Postat av: Emma

Å tack :) Jag är med i Commence Quest i New York, Synk Casting Stockholm, Alfa och 3d model agency i Sydafrika :) Har de under länkar!

Kram Emma

2008-06-26 @ 11:15:36
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0