Spring...

Idag var jag ute och joggade...Alla som känner mig vet att jag älskar att springa. Känslan när man springer är...Frihet. Man sätter i hörlurarna med sin favorit musik i öronen och stänger ute resten av världen. Att springa får mig att må bra, att springa får mig att återhämta mig. Den enda gång jag verkligen kan höra mina egna tankar är när jag är själv ute på min runda. Jag älskar att springa när det är riktigt varmt ute och när solen gassar. Då var Sydafrika perfekt. Jag brukade vara ute och springa där när det var 35 grader och stekande sol ute. Med havet precis bredvid mig. Gnistrande blått...Oändligt. Alltid när jag hade kommit till hälften av rundan satte jag mig ner i gräset och bara kollade ut över vattnet. Satt så i några minuter och tänkte på att någonstans där över det stora havet långt borta fanns min familj & vänner. Långt borta...Sen reste jag mig upp och fortsatte springa...

Så här såg springvägen ut.



Idag lyssnade jag på MC solaar, Flypside, Jason Mraz, Lady GaGa, Paramore, Ida Corr, Meiko, Adam Tensta & The Killers.

Kommentarer
Postat av: knaskatt

Så otroligt härligt! Nu peppade du t.o.m mig att springa ut på en runda, jag som är en av de lataste på träningsidan i vårt land :P Du är jätteduktig på att skriva!

2008-06-30 @ 19:07:20
URL: http://knaskatt.webblogg.se/
Postat av: Emma

Åh va gla jag blir! :)

2008-06-30 @ 19:21:23
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0