Trendigt med bar mage



Nu är det tydligen trendigt att visa magen igen på stan...Kan se relativt snyggt ut om man gör det på rätt sätt. Men jag måste nog säga att det är en väldans svårburen trend!

Här är en bild på mig från Diana Orvings visning på modeveckan.

Rubriken lyder "Dags att visa magen igen". Haha lite komiskt för att anledningen till att jag visade magen där var för att byxorna var förstora och att vi inte hann göra någonting åt saken! Diana borde ju tacka mig, jag skapade iallafall en ny trend ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch. Det skriker 90tal och jag gillar inte alls magtröjor. Det är snyggt på de som har en mage (eller ingen mage alls) som tåls att visas upp.

2008-06-20 @ 19:19:13
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller helt klart med dig om att det är en svår trend! :)

/Emma

2008-06-28 @ 11:03:25
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0