Derek....:)

Efter jag hade bott med Jenica i en månad skulle hon till Milano för att jobba...Det kändes jättetrist att hon skulle åka...Samma dag som jag fick reda på att hon skulle åka så fick jag också reda på att jag skulle flytta ihop med en kille från min agentur, Derek. Det visade sig att Derek skulle spela en större roll i mitt liv än jag trott...Vi bodde ihop i ca 2,5 månad...Typ den bästa tiden i mitt liv tror jag. Derek är en helt fantastiskt männinska på 23 år som bor i New York...Det var hans första resa med jobbet och vi hade verkligen superkul tillsammans. Mycket prat och skratt blev det :)
Han var den som kom med tårta på min födelsedag och den som tröstade mig om jag kände mig ledsen...

Hur många killar träffar man i livet som säger "jag älskar dig" och menar det på ett storebrors vis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0