Barnvakten Emma

Satt barnvakt ikväll åt Kim/Agentur ägarens son Marcus...En skrikig 3 åring. Jippie haha :P Det var svårt att få honom att sova kan jag säga...Utmattande. Aja fick lite pengar i fickan och nu är jag hemma så det är lungt...Tog bara hand om honom i några timmar :)
Förövrigt så har jag fått mitt kontrakt från Hong Kong agenturen som jag måste läsa igenom och skriva på. Tänkte att jag ska göra det nu till helgen då jag har lite tid.
...Hjälp va trött jag är förresten haha...Måste verkligen ta och sova lite.
Marama min bokare på agenturen här sa att dom har fått bra respons på mig från alla kunder som jag har varit och träffat...Så det är ju bra! Alla magazines här plåtar sina Vår/Sommar nummer i slutet av Nov och början av Dec...Och just nu ser det ut som att flera av dom kommer använda mig till lite olika editorials och sånt! Kuuul! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad för din skull:)

2008-11-06 @ 17:05:57
Postat av: Emma

Tack så mycket! :)

2008-11-08 @ 05:36:04
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0