Candice och Sydafrika funderingar

Ja hon är lika vacker i verkligheten kan jag säga...Stötte på henne ganska ofta på castings i Cape Town! Här modellar hon för Sports Illustrated.


Gillar dom här bilderna. Har lust att ha något liknande i min bok! Man får väl hoppas på en plåtning i solen snart! :)

Förresten så funderar jag på när jag ska hinna åka tillbaka till Kapstaden...Meningen var ju att jag skulle åka dit och jobba för min agentur där nu efter NZ. Men jag bestämde mig för att åka till Hong Kong först...Tror det är mycket bättre så faktiskt! Modell säsongen i Kapstaden när det är mycket jobb är från Nov-Maj...Efter Maj lungnar jobbtempot ner sig lite. Med tanke på att det också går mot vinter där då. Så vi får se om jag hinner dit innan Maj! Annars så får jag väl helt enkelt åka dit nästa säsong istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0