Exusite and petit

Devon Aoki är ju en modell som jag är väldigt förtjust i som ni vet. Lilla Devon med sina 165 cm. Här har vi en annan modell som jag har en crush på just nu. Carmen Solomons heter hon och kommer från Sydafrika av alla ställen...Gillar ju inte henne mindre för det direkt :) Hon är också en sån där kortis på "ynka" 168 cm...Ynka i modellmått mätt!

Jag gissar på att Carmen är en Cape Malay blandning. Samma som min morfar...Och många andra i Cape Town för den delen! Då är man en salig blandning av bland annat Malay, Portugis, Spansk, Indisk och Svart...En salig blandning som sagt! :)





Hon är med Boss models i Cape Town.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag älskar hennes utseende! Tycker det är riktigt snyggt med modeller som har mycket fräknar,, det ger nästan lite mer liv i vissa bilder.. Verkligen frän var hon!

2008-11-11 @ 11:27:32
Postat av: Anonym

Hon såg exotisk ut, väldigt intressant utseende. Kanske inte klassiskt snygg, men sådana här tjejer är mycket mer intressanta . Väldigt söt :)

Är hon "ny" eller har hon varit med ett tag?

2008-11-11 @ 18:32:50
Postat av: Anonym

Hon såg exotisk ut, väldigt intressant utseende. Kanske inte klassiskt snygg, men sådana här tjejer är mycket mer intressanta . Väldigt söt :)

Är hon "ny" eller har hon varit med ett tag?

2008-11-11 @ 18:33:37
Postat av: Emina

Väldigt speciellt utseende.. vackra bilder!

2008-11-11 @ 23:38:07
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst är hon underbar! Väldigt udda och speciell :) Jag tror att hon är relativt ny i branchen. Vad jag vet så har hon bara modellat hemma i Sydafrika än så länge :) Som sagt med Boss models i CP.



Stora kramar!

2008-11-12 @ 07:57:44
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0