Grekland mabye...

Det här sitter jag och mumsar på just nu...

Och kollar på Britain's next top model på You Tube. På TM åker dom ju alltid någonstans när dom är färre kvar i tävligen...Gissa vart dom åkte den här gången? Cape Town! Åå det är så jäkla fint...Man fick se mycket av det vackra landskapet...Vilket jag tycker va kul :) Haha dom var på ett "Fashion party"...Jag kände igen typ alla modeller som var där och festade med dom :P Alla lokala CP modeller :)

Det kanske kommer bli aktuellt för mig att åka till Aten och modella efter Hong Kong! Greece baby... :D Det skulle ju vara kul...Speciellt att det är ganska nära hemma...Sverige. Det tar ju inte så lång tid att åka dit! Har faktiskt aldrig varit till Grekland...Någon kanske har något kul att berätta om Aten? Nån som varit där? :) Hehe...
Agenturen heter i alla fall Fashion Cult och är den bästa agenturen i Grekland. Så det är ju också kul! :D

Aja nu ska jag återgå till You Tube...Min bästa vän just nu. Snacka om att man är ensam... :P

Kommentarer
Postat av: vanessa

antar att du inte går gymnasiet?

Bara nyfiken:) Varför gör du inte det? Du kommer ju inte modella hela ditt livoch nu för tiden krävs det ju minst gymnasieutbildning för att kunna studera vidare.



kram

2008-11-20 @ 00:15:34
Postat av: vanessa

antar att du inte går gymnasiet?

Bara nyfiken:) Varför gör du inte det? Du kommer ju inte modella hela ditt livoch nu för tiden krävs det ju minst gymnasieutbildning för att kunna studera vidare.



kram

2008-11-20 @ 00:15:50
Postat av: Emma

Hej Vanessa!



Nej det gör jag inte. Efter 9:an bestämde jag mig att satsa på modellandet. Min passion, det jag älskar att göra! Just nu är hela mitt hjärta i det.



Att få den fantastiska chansen att arbeta som modell på heltid är något som definitivt bara kommer en gång i livet. Det är ett yrke som kräver att man är en viss ålder. För att jobba som modell måste man vara ung...Som alla vet. Ju yngre desto bättre typ! :) Men studera är något som inte har någon åldersgräns...Studera är något som man alltid kan göra oavsett ålder. Det är inget jag oroar mig för på något som helst vis.



Jag är stolt över mig själv som vet vad jag vill göra i livet just nu och går efter det. Känns som att jag har alla möjligheter i världen...Det tar liksom inte slut :)



Och det är precis som du säger, modella är något som man inte kommer göra hela sitt liv...Och det är därför jag jag det just nu när jag kan :)



Stor kram

2008-11-20 @ 03:22:28
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: olesya

Kommer det bli Grekland för din del??

jag åker dit på fredag och ska vara med i Fashion Cult också:-P

2009-01-08 @ 00:11:20
URL: http://olesya.blogg.se/
Postat av: Emma

Olesya >> Är det sant! :P Vilket sammanträffande! Jag kommer förmodligen åka dit efter Hong Kong. Ska vara i HK 3 månader :D Får se om du fortfarande är där då :) Hur länge ska du stanna?

Kram Emma

2009-01-08 @ 15:36:25
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0