I'll be home for Christmas!

Snart är det jul...Typ :) Min flygbiljett hem till Stockholm är bokad! Jag åker den 12:e december och kommer hem den 13:e! Det här julen kommer bli den mysigaste någonsin...Åå va jag ser fram emot den. Julpynta, baka lussebullar, sitta och dricka glögg med tända ljus...Kolla på julfilmer! Att bara sitta inne med dom man älskar och umgås...Snö och kallt utomhus...Varmt och mysigt inomhus...! Älskar julen.
Sedan i början av januari händer det grejer igen! Hong Kong! Att jobba där ser jag verkligen fram emot! Guud va kul det ska bli. Är så stolt att jag har kommit med en så otroligt bra agentur där...Känns så tryggt och spännande...!
Man kan verkligen inte förutspå vart livet ska ta en...Det är som att det alltid dyker upp nya möjligheter...Det tar liksom aldrig slut. Jag ser fram emot att uppleva heeela världen där ute...!



Kommentarer
Postat av: hanna

ååh, nu vill jag att det ska bli jul :D.

2008-11-08 @ 11:57:26
URL: http://jagkallashannabanana.blogg.se/
Postat av: Linda-Maria

Åh vad mysigt det ser ut på bilderna. Jag bor i Holland, här kommer ingen snö, men man kan i alla fall köpa glögg på Ikea. Nu får vi bara hålla tummarna att det kommer lite snö i Sverige innan jul, förra året var det dåligt med den varan. Kram

2008-11-08 @ 12:08:38
Postat av: Anonym

Ja och vi längtar efter dig! hälsningar familjen :)

2008-11-08 @ 14:29:47
Postat av: clara

vad kul att det går så himla bra för dig!

ta hand om dig :)

2008-11-08 @ 16:07:03
URL: http://costergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Aa snart är det jul! Och snart är jag hemma! :D Myspys...Vi får hoppas på fin snö :)

Linda-Maria >> Hehe tur att det finns Ikea i Holland i alla fall så att du kan få Svensk glögg! :) Önskar dig en god jul!

Tack Clara! :)

2008-11-10 @ 08:49:56
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0