Jag älskar dig Pappa! <3

Idag är det Farsdag...
Farsdag. Min Pappas dag...Min kära Pappa som jag älskar så mycket att det gör ont i hjärtat.
Så mycket som vi har gått igenom tillsammans...Min Pappa. Min Pappa som aldrig ger upp. Som alltid finns där. Som jag älskar och tänker på varje dag. Även fastän jag är på andra sidan jordklotet finns Du...Pappa i mina tankar varje sekund. Alltid.

Saknar dig och älskar dig...Tack för att du finns! :)


Pappa har också gett mig mycket fina gener ;) Han är lång och smal...1,95 cm för att vara exakt! Galet lång...Och det är från Pappsen som jag har fått mina Asiatiska ögon, konstigt nog! Han är 100% Svensk men har sneda mörk, mörk blåa ögon...Världens vackraste ögon :)

Haha ni får ursäkta mina kläder i den här bilden!...Men den är ju ändå tagen när jag var 13 år gammal och handlade kläder på barnavdelningen! :D :P Som ni ser så gillade jag rosa på den tiden! Haha...

Glöm inte att gratulera era Pappor där ute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ser snygg ut med smashing smile även då. Fin pappa. Ska ringa och gratta min:)

2008-11-09 @ 14:03:02
Postat av: Emma

Hehe tack så mycket! :)



Kram kram

2008-11-10 @ 09:00:58
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0