Lakshmi Menon

Indian beauty. Det finns inte många Indiska modeller faktiskt...Överhuvudtaget. Speciellt inte många Indiska supermodeller. Men äntligen så ha vi en tjej som är väldigt het just nu. Lakshmi heter hon...Jag tycker att hon för med sig något nytt och annorlunda jämfört med många andra supermodeller just nu. Otroligt vacker. Lite magisk nästan. Hittade just hennes ålder på internet också och hon är 27 år gammal!... Och det är precis dom senaste månaderna hon har blivit uppmärksammad av industrin. Så det är inte alla modeller som behöver vara 14 åriga små tjejer för att lyckas!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Oh,, indisk.. Spännande! Håller absolut med dig när det gäller Indien,, att det inte är många modeller därifrån. Jag har en teori,, kanske inte stämmer,, men iaf vad jag känner till. 1: De är ett VÄLDIGT religiöst land. 2. De flesta indier är väl ganska korta..?! eller? Jag har för mig det..

Hehe,,:P Det är ju bara vad jag tror kan vara ett faktum.

KRAM

2008-11-07 @ 15:51:05
Postat av: Emma

Nää det är verkligen så! Ja det ligger säkert något i det där med att det är ett väldigt religöst land..Och jag vet inte angående om dom är mestadels korta eller inte i Indien?? Är det någon som vet, säg gärna till :) Är ju lite spännande å veta...!

:P

Stor kram!

2008-11-08 @ 05:39:35
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: S

Den första bilden är verkligen grym. Hon har mkt speciellt utseende men ser inte ut som en "typisk indiska" är säkert blandad hon också:)

2008-11-08 @ 09:35:30
Postat av: Emma

Aa hon är säkert uppblandad med något! Väldans fin är hon i alla fall :)

Kram!

2008-11-10 @ 08:46:30
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0