Ööh va?

Idag vaknade jag på morgonen av samma sak som jag gör typ varje dag...Oväsen utifrån...Har inte kommit på vad det är för ljud som jag hör varje morgon...Bebisskrik? Folk som bråkar?...Nej...Idag fick jag mitt svar. Det visade sig att mina Indiska grannar nämligen har hönor nedanför mitt fönster ute på gården! Haha hur otippat är det liksom!? Hönor...Ovanligt? :P Jag har i alla fall inte bott granne med någon förut som har hönor kan jag säga... :)

Nu är det bara två veckor och en dag kvar tills jag åker hem till Stockholm! :D Längtar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha :D!!! Saknar dig!

2008-11-26 @ 22:15:08
Postat av: Emma

:D Saknar dig med!! Kram!

2008-11-28 @ 05:13:58
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0