Sol och värme!

Idag gick jag upp tidigt...Som ni (vet?) så är det lördag morgon här i NZ! Har redan ätit frukost och varit ute och sprungit. Solen skiner...När jag sprang kändes det nästan som en ljummen svensk sommardag...Väldigt mysigt. Blundade lite och drömmde mig bort...Eller hem rättare sagt...!
Idag har jag en casting vid fyra tiden. Japp...Ibland kan det vara castings till och med på helgerna. Men väldigt sällan :)
Sedan i kväll ska jag vara barnvakt åt Marcus...Ni vet agentur ägarens son.
Men fram till fyra ska jag ta det lungt...Sitta ute på balkongen och läsa...Aa ni vet :) Myspys.

Okej...Är så stolt över min otroligt snygga middag som jag gjorde igår kväll. Var bara tvungen att lägga upp en bild!
mozzarella, grädde och spenat fyllda paprikor i ugn...Mums!

En gigantisk tomte uppsatt på en byggnad inne i stan som jag såg i Torsdags... :)

Inne i stan...

& mer... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fin middag, kan inte du lägga upp receptet? :)

2008-11-28 @ 23:24:17
Postat av: Emma

Det är uppe nu ;) :D

2008-12-01 @ 08:33:18
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0