Är sugen!

På hårband, hårband, hårband!

Okej här är inspirationen...Erin Wasson som ni kan se ;)


Och tro det eller ej! Jag hittade en sajt som säljer precis alla sådana hårband som jag någonsin drömt om...! Man måste beställa dom från Usa verkar det som...Och priserna på hårbanden ligger på runt 250 kr. Här är sidan jag snackar om: http://lyteaccessories.blogspot.com/
Här är tre som är till salu som jag fastnade för!

Typ exakt likadant som Erins...!

Fint med stenarna!

Indianflicka blir man med det här :)

Visst är dom fina?! :D


Kommentarer
Postat av: Elina

du kommer passa jättebra i dom hårbanden :)

2008-10-31 @ 11:21:43
URL: http://pinkflesh.bilddagboken.se/
Postat av: Jossan

Nr 2 var jättefin ju!!!

:)

2008-10-31 @ 12:49:24
Postat av: Hanna

Hej! Tidigare tyckte jag att jag läste att du hade skrivit att resor till utlandet (när du ska modella) måste man ibland betala själv. Har du betalat resorna själv nu? Får du något igen så det täcker upp kostnaderna? Det är ju inte jätte billigt att flyga till andra sidan jorden :)

2008-10-31 @ 13:10:25
Postat av: Alina

Godmorgon! :) Hoppas du får en fin dag!!

2008-10-31 @ 13:16:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Emma

Elina >> Tack! :D



Jossan >> 2:an är nog min absoluta favorit också! :)



Hanna >> Hejsan! Oftast när man reser som modell får man betala resan själv. Agenturen kan advance money för biljetten vilket betyder att dom lägger ut pengar som man sedan måste betala tillbaka. Men det blir alltid man själv som betalar den i slutänden...När man jobbar ihop pengarna förhoppningsvis :) Man reser alltid på en risk. Då man inte vet hur mycket man kommer jobba och tjäna. Man får alltid bara hoppas på det bästa att man bokar något superjobb som betalar tillbaka alla kostnader! :D



Alina >> Godmorgon på dig med :D Gulligt med en fin morgonhälsning! Tack!



Stor kram!

2008-11-02 @ 05:45:54
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0