Beauty and the geek

Fick jag spela idag! Haha...Var på en casting request för en Tv commercial...Min roll var att spela "shy and naurally gorgeous modelgirl who's really tall". Vilken beskrivning va? :P Killen som jag spelade emot skulle vara en riktigt kort och töntig kille som hade fått chansen att gå ut med den här tjejen då...Alltså mig i det här fallet. Det vi skulle göra var att låtsas att vi hade varit på vår första date och stod utanför min dörr och skulle säga hejdå till varandra. Båda skulle vara jättenervösa och försöka få till en första kyss...Som inte gick så lyckat. Vi båda skulle vara fumliga och väldigt obekväma i situationen...Haha men tillslut skulle vi kyssa varandra ändå efter allt krångel...Så idag har jag kysst en kille som nådde upp till mina nyckelben typ... :P
Var ganska roligt när vi filmade...Både jag, killen och casting directorn fick några skrattanfall under de olika tagningarna :P Men överhuvudtaget så var det hela väldigt roligt! Hoppas jag får jobbet! 

Hade också en superlyckad go see idag på en av Nya Zealands bästa modetidningar. Säljs till och med i New York vilket är väldigt spännande :) Skulle ju vara jättekul att få plåta för det magazinet!

Efter allt det här tog jag mig till mataffären och handlade lite grejer...Frukt, ost, kött och allt sånt där nödvändigt ni vet ;) Lagade middag och nu sitter jag här och skriver...Lyssnar på musik och tar det lungt. Ska nog gå och lägga mig alldelses snart och försöka få lite sömn. Det blir ju inte så mycket av den varan nuförtiden! Aja... :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vad kul! Hoppas verkligen du får jobbet,, skulle ju bara vara så kul!

2008-10-23 @ 11:58:12
Postat av: Emma

Jag hoppas också! :D Thanks for the support ;) Haha :)

2008-10-24 @ 13:09:32
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0