Bild överdos!

Har varit duktig pa att ta bilder idag! Agnade min "sista" dag i City idag. Kommer inte aka in dit nagot mer innan jag aker till NZ...! En helt underbar dag var det...Minst 28 grader varmt och stralande sol. Gick till och med nastan runt och svettades lite sa varmt var det! Och ni vet ju hur frusen jag brukar vara...
Jag var pa agenturen och sa hejda...Sa hejda till Barbora. Sa hejda till Melbourne City...Ni vet...Lite sant dar :) Kanner mig glad faktiskt. Det kanns kul att jag ska aka...!

Har kommer massa bilder fran dagen som gatt!

Vi borjar med en bild pa lilla mig...

Och en till. Sa himla fint solljus i den har bilden.

Helfigur! Om nagon undrar sa hade jag pa mig foljande idag: Klanning fran H&M Organic, Vaska fran Donna Karan New York, Skor fran Asos och Orhangen fran en Indisk Marknad.

Otroligt vacker utsikt over floden...

Hoooga hus!

Barbora skrek till mig nar den har bilden togs, "smile for your mom Emma!" Okej da... :)

Hast och vagn ser man mycket av inne i stan...Bra turist attraktion...Och fint att kolla pa ocksa tycker jag.

Och sist men inte minst...Dar jag borjade dagen...Nar jag gick hemifran pa morgonen!

Hoppas ni uppskattar bilderna! Visst ar det val otroligt fint har i Melbourne!?

Kommentarer
Postat av: angelica

Jaa det är verkligen jättevackert! Har du inte besökt Sydney eller så? SKulle vara grymt kul om man fick se bilder från den fina staden :D



KRAM<3

2008-10-10 @ 14:50:39
Postat av: anja

åh, jag blir så himla avundsjuk ^^

2008-10-10 @ 15:55:26
Postat av: Alexandra

Mm, jättefint! Hoppas att du gör mera sånt här!!!

2008-10-11 @ 09:22:48
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: Emma

Angelica >> Visst ar det! Jag har inte varit i Sydney annu! Men om jag kommer dit ska jag sjalvklart ta massa bilder :D



Anja >> Hehe :)



Alexandra >> Tack! :D De ska jag!



Kramar!

2008-10-12 @ 02:24:12
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0