Första casting = jobb!

Idag var jag på agenturen för första gången och skrev på papper och sånt samt sa hej till alla! Jäklar vilket fint kontor dom hade...Verkligen imponerande! Helt klart det finaste agentur kontoret jag har sett än så länge. Man är ju lite stolt över en sak...Gissa vad? Jo, jag är representerad av samma agentur som också representerar Iman, Naomi Campbell och Claudia Schiffer i NZ...Och många fler mycket välkända ansikten hade dom. Superkul att man för en gångs skull är 100% nöjd med sin agentur i ett land.
Och inte nog med det. Idag efter jag hade varit på agenturen skickade dom iväg mig på en casting i slutet av dagen...Castingen var superlångt bort. Var tvungen att åka buss i 50 minuter för att komma dit! Var helt vilsen haha...Med tanke på att jag bara har varit här i ett dygn...I alla fall. Jag kom till castingen som var för en modevisning som sker nästa vecka på onsdag...Fick prova kläder och gå fram och tillbaka för att visa min gång. Medan jag var och bytte om ringde casting tjejen agenturen och sa att jag var bokad för jobbet! Känns verkligen som en kul och bra start att få ett jobb på första castingen här :)
Det var allt för idag. Imorgon ska jag in till agenturen igen vid 10...Stressigt värre. Har inte ens hunnit vara på mataffären än. Dit måste jag imorgon eftermiddag och göra en rejäl storhandlig! 
Här kommer lite bilder från dagen...Kommer mer sen :)

Jag som ni kan se ;)

En bild jag tog inne på agenturen. Clyne management som ni kan se på golvet! Hehe.

Så här såg det ut när jag åkte över en bro...Ganska coolt. Man kan verkligen se att NZ är som en Ö.

Kommentarer
Postat av: anja

Grattis till jobbet :)

2008-10-16 @ 15:01:22
Postat av: S

Grattis:)

2008-10-16 @ 17:57:19
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: angelica

Oh, du kommer bli så stor! Jag är sååå glad för din skull! :D<3



KRAM

2008-10-16 @ 18:18:36
Postat av: Emma

Tack tack :)

Angelica, va gulligt av dig att saga sa :) Det varmer verkligen!



Kram!

2008-10-17 @ 00:19:42
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emmy

åååå va kul. jag vill också!!!! =)=P

2008-10-17 @ 07:44:18
Postat av: Stolt faster

Hej Emma!



Pratade med mamma (läs din farmor) igår som berättade att du befann dig på NZ nu och hade fått jobb, GRATTIS! Har hört henne säga att du har en blogg så nu passade jag på att surfa lite på arbetet (ajabaja)och hittade dig! Wow säger jag bara....vad snygg, vacker och cool du är, men du har ju lite och brås på ;)Kan inte annat säga än fortsatt lycka till och att jag är super stolt över dig!



Kram Jenny!

2008-10-17 @ 10:48:13
Postat av: Emma

Emmy >> Haha :P :D

2008-10-23 @ 11:43:56
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Jenny! :D

Å så glad jag blev när jag läste det här från dig! Tack, du är verkligen helt underbar. Haha aa man har ju lite att brås på ;)

Vi ses snart!

Stor kram

2008-10-23 @ 11:46:42
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0