Herreguuud!

Jag fick internet att funka på min dator! Wohoo! Finns tydligen någon okänd nätverksanslutning här i huset. Jag är framme nu där jag ska bo i Nya Zeeland...Det är helt okej. Bor med en tjej som heter Sarah. Lägenheten är ganska liten. Två sovrum, ett vardagsrum, ett kök och ett badrum. Men mitt rum är ganska fint...Försöker göra mig hemmastadd. Känner mig lite själv dock...Saknar mamma. Men det måste man väl ta antar jag...
Imorgon måååste jag köpa en utagsgrej som gör att jag kan ladda alla mina grejer. Dator och mobil och så. Har ju europeiska sladdar till allt och här har dom bara konstiga Nya Zeelenska uttag. Måste också gå till mataffären...Och köpa nytt simkort...Listan är lång...Haha. Efter allt det ska jag också ta mig till agenturen för första gången!

Oj oj...

Nu är batteriet snart slut på datorn. Skriver mer imorgon. God natt från Nya Zeeland! :)

Kommentarer
Postat av: oskar

Jäklar, coolt! Lycka till där borta!

2008-10-15 @ 11:17:27
URL: http://oskarb.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det verkar som att du har uppfyllt din dröm, bara så att du vet har du inspirerat mig att följa min!!!

2008-10-15 @ 16:16:49
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: angelica

Hoppas du får en underbar vistelse där i N.Z !! :D:D

2008-10-15 @ 18:08:17
Postat av: Emma

Åh tack så mycket! :D

Verkligen kul att höra att du tycker så Alexandra! :)



Kram till er

2008-10-16 @ 20:39:59
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0