I love you mama!

Idag är det min min kära mors födelsedag! Den 25 Oktober. Min mamma är prick 30 år äldre än mig. Hon föddes alltså idag för 47 år sedan :) Tack för det!
Och det här betyder också att idag för ett år sedan var jag och mamma i Sydafrika tillsammans...Min första jobbresa utomlands som hon var med mig på. Vi ägnade den dagen uppe på ett ställe som heter Table Mountain...Kommer ihåg att det kändes lite konstigt att fira hennes födelsedag utan min pappa och bror. Och hur konstigt är då inte nu när jag inte ens är med mamsen på hennes födelsedag...

Hoppas du får en underbar dag mamma! Jag älskar dig över allt annat...Jag saknar dig mest av allt...Du är det absolut  finaste som finns <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till din mamma, hon verkar ju va hur gullig som helst :)

2008-10-25 @ 11:19:40
Postat av: Frida

Prick 30 år? Betyder det att du också fyller år idag?! :) Grattis oavsett vilket!

2008-10-25 @ 22:58:41
Postat av: Anonym

Tack gumman! Är så oerhört stolt över dig:) Älskar dig och saknar dig;)

Till anonym: Tack!

2008-10-25 @ 23:19:55
Postat av: Emma

Anonym >> :) De är hon, tack.. :D



Frida >> Haha neeej det gjorde jag inte. Jag ser att jag skrev det lite luddigt :P Jag menar bara att hon är 30 år äldre, född -61 och jag -91 :) Tack i alla fall!



Mamma >> Love yooou :)



Kram!



2008-10-27 @ 05:36:02
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0