Imorgon!!!

Aker jag till NZ! Har precis vaknat och atit frukost har hemma hos Peter. Ska ut och springa snart...Sedan ska jag bara packa och sant och ta det lungt resten av dagen! Har fatt reda pa att jag ska bo med en tjej som heter Sarah nar jag kommer dit...Hoppas hon ar snall! :) Haha...Kollade agenturens hemsida och det finns 2 Sarahs, sa det ar formodligen en av dom! Kanner mig lite spand...Men det gor man ju alltid innan man ska aka nagonstans. Det skiljer forresten 2 timmar till mellan Australien och Nya Zeeland...Vilket betyder att det skiljer 11 timmar mellan NZ och Sverige! Ganska mycket...Men det loser sig nog :)

Nu maste jag ga och borsta tanderna!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad kul! Fast nu kommer det vara ännu svårare att prata på Skype med tidskillnaden :(. Men vi får försöka hitta någon bra tid i helgen då BÅDA är online :).

<3 Kram

2008-10-14 @ 10:17:31
Postat av: Emma

Vi hörs i helgen! Vi fixar det på nått sätt :D Jag har ju internet så det är lungt ;)

Saknar dig kära vän.

Kram!

2008-10-16 @ 12:23:45
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Jossan

I miss you too. Vi hörs!

Kram

2008-10-16 @ 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0