Isabeli goes Amy and so did I

Kolla in dom har bilderna pa supermodellen Isabeli Fontana...Dom kommer fran Vogue Paris februari nummer. Som ni ser ar dom inspirerade av Amy Winehouse! Riktigt coola ar dom.
Jag gjorde en editorial platning nar jag var i Sydafrika for en tidning. Precis samma stil som dom har bilderna! Jag var sminkad och stylad sa att jag skulle se ut som Amy Winehouse...Riktigt rolig fotografering var det! Nu undrar jag bara nar jag ska fa bilderna? Det har ju anda gatt flera, flera manader...Hoppas dom dyker upp pa min mail snart. Det skulle vara superkul! :)
Aja...Sa lange far det val racka med bilderna pa Isabeli. Lagger upp bilderna fran mitt Amy jobb direkt nar jag far dom!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fränt! Hoppas du får dom snart! Vill också se!! :D:D

KRAAAM

2008-10-06 @ 11:43:14
Postat av: anja

tyckte hon såg ut som nelly furtado på andra bilden :P

2008-10-06 @ 17:29:43
Postat av: Alexandra

vill se!!!

2008-10-06 @ 19:37:36
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas ocksa dom kommer snart! :D Lovar att lagga upp bilderna da!

Anja, haller nog med dig lite om det ;)

Kramar!

2008-10-07 @ 01:59:39
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0