Out in the wild

Okej. Idag har jag varit omringad av typ 50 Kängrus, (var tvungen att kopiera ett ä pa Google for att ni skulle fatta vad jag menade haha). Aja, nu ska jag beratta! Jag och Peter som jag bor med akte ivag till ett naturreservat idag. Det var superfint vader ute...Perfekt dag for picknick i naturen! Efter vi hade atit skulle vi borja ga tillbaka till bilen...Allt ar frid och frojd och vandrar i solen. Helt plotsligt far Peter syn pa en Kangru.

Peter - Kolla dar Emma!
Jag - Ojjj va haftigt...Den har till och med en baby i fickan!
Peter - Men vad ar det som ror sig overallt?
Jag - Shit jag tror att det ar kangrus!
Peter - Jaklar...Dom ar overallt! Sta still Emma!


Haha...Dom samlades runt oss i en stor cirkel. Bokstavligen overallt! Peter sa att han knappt har sett sa manga pa en och samma gang forut...Och han har typ bott har i 20 ar!

Nagra bilder fran idag. Fick ingen bra bild pa nagon Kangru...Men lite annat blev det :)

Jag ute i solen. Riktigt fint vader var det!

Mina fotter och fina blommor...

Har ar tva Kangrus...Ena av dom hade en baby i fickan. Supersot!

Kommentarer
Postat av: anja

åh coolt, snacka om minne för livet :)

2008-10-05 @ 11:23:33
Postat av: Alexandra

Du får ju göra så mycket kul!

2008-10-05 @ 17:53:06
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: olivia

gud vilken fin outfit :)

2008-10-05 @ 21:10:02
Postat av: Emma

Aa.. :) Det var lite spannade att se!

Tack Olivia!

Kram!

2008-10-07 @ 01:57:14
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0