Trötta hälsningar från mig

Nu är det kväll igen här i NZ. Idag var jag och hämtade mitt arbetsvisum...Så nu kan jag jobba lagligt! :) Yey! Hade också en go see :) Vid 9.00 på morgonen! Herregud! Jäkla tidigt haha :P Imorgon ska jag vara på agenturen vid 10...Sedan blir det go sees! Agenturen har mailat ut mina bilder till alla kunder här. Så nu väntar dom bara på att alla ska boka in go sees med mig. Blir förhoppningsvis ganska många den här veckan! Har ju ett jobb på onsdag också...Det ska bli kul. Tänkte ta lite bilder och sånt under den dagen och lägga upp på kära bloggen :)

Idag grät jag några tårar när jag pratade med mamma...Det har inte hänt många gånger sen jag åkte kan jag säga. Försöker alltid hålla dom tillbaka lite...Tårarna. Eller måste hålla tillbaka dom rättare sagt. Annars blir det för jobbigt :)...Är så tacksam dock...Om jag tänker på det...Att jag får göra det här som jag älskar. Modellla. Resa och se saker. Och ha en familj som jag älskar så mycket att det gör ont i hjärtat varje gång jag tänker på dom. Jag ska vara glad att jag har några människor som jag saknar så mycket...Det betyder att jag har någon att älska. Och det är ju inte alla som har det...

Det är verkligen mycket jag lär mig varje dag om mig själv som person. Mina svaga och mina starka sidor...Snacka om att jag har kommit långt det senaste året...Både med mig själv som person och karriärmässigt också för den delen...Det finns många tankar i mitt huvud just nu när jag skriver :)...Aja...Nu måste jag gå och ta en dusch!

Hoppas att ni får en superfin dag! Hörs <3

Kommentarer
Postat av: Mm

Verkligen fint skrivet och väl beskrivet. Du gör att man kan förstå svårigheterna också.

2008-10-20 @ 10:48:19
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Amanda08

Vad är skillnad på go see & casting?

Tack sam för svar! : )

2008-10-20 @ 18:51:31
Postat av: Emma

Mm >> Tack :) Skrev fran hjartat..



Amanda08 >> Har skrivit ett inlagg om det nu! :)



Kram!

2008-10-21 @ 01:18:17
URL: http://emmaostergren.blogg.se/
Postat av: Amanda08

åååh tack. älskar dig emma :D

2008-10-21 @ 16:43:03
Postat av: Emma

Haha :D Kul att du uppskattar det så mycket! :)

2008-10-22 @ 11:01:51
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0