What's new with me

Idag har jag varit på go sees. Första vid 9.00 på morgonen! Var tvungen att gå hemifrån en timme innan...Och jag kom ändå 30 minuter för sent! Dåååligt av mig! Men som tur var så var fotografen som jag skulle träffa jättegullig och tyckte inte det var något problem :) Jag gick vilse det var därför det tog sådan tid...Sprang runt som en jäkla galning. Mötet gick i alla fall superbra. Fotografen (Jackie Meiring som hon heter) sa att hon älskade min bok och min look...Så det var ju jättekul :D Hon plåtar omslag för Fashion, Girlfriend, Men's health med flera! Kolla in hennes hemsida...Mycket fina bilder. Om ni Googlar hennes namn så kommer hemsidan upp :)
Efter den så hade jag en go see med en annan fotograf som också är stor här i NZ...Charles Howell är namnet. Lustig snubbe haha :P Men rolig!

Åt sushi till lunch. Sushin här är helt fantastisk och är tillgänglig överallt...Det är ju så extremt mycket asiater här i NZ som jag har sagt förut ;)

Sedan har jag grejer pågång i Hong Kong, Shanghai, Thailand och Tokyo. Så vi får se vilket av dessa ställen jag åker till först efter jul! Men det är kul att det ramlar in så många erbjudanden nu på jobbfronten för min del. Mycket agenturer blir det :D

Här är några vackra bilder som Charles Howell har tagit...Verkligen fina...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0