30 september 2008

This is how I look today :)


Forsta bilden ar tagen nu for typ 5 minuter sedan av mig sjalv :)...Har pa mig min mysiga vintage kofta som jag kopte for nagra dagar sedan! Den ar verkligen varm och skon! Andra bilden ar tagen tidigare idag...Och dar har jag pa mig en oversizad t-shirt fran Monki, vintage skinnjacka, skor fran Asos och tygvaska fran American Apparel.

Idag hade jag bara en casting. Men det var en extremt viktig! Handlar om mycket pengar och bra publicitet. Kvinnan som holl i castingen hade bett om att fa se mig speciellt! Vi traffades pa en av middagsfesterna jag var pa forut. Nar jag traffade henne dar kommer jag ihag att hon sa "Why haven't I seen you before, you have to come to me for a goo see! You are gorgeous!" Haha sa nu fick vi antligen traffas igen!

Nu ska jag laga mat...Middag :) Det ska bli lasagne! Mums!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul att hon frågade speciellt efter dig!

2008-09-30 @ 14:02:11
URL: http://aleeexa.blogg.se/
Postat av: Jenny

hon har ju alldeles rätt, du är ju alldeles gorgeous! :)

vilken fin kofta du har på dig.. den såg ju jättemysig ut! önskar jag kunde hitta en sån med.

hur kallt är det där nere nu? skönt att fortfarande kunna gå barbent, det går inte här :(



ha det underbart!



kram

2008-10-01 @ 11:24:04
URL: http://shadees.blogg.se/
Postat av: Emma

Alexandra >> Ja verkligen :)



Jenny >> Haha tack :) Aa ar nojd med den med tanke pa att den bara kostade 125 kr! :D Ett tips ar att ga och leta pa Vintagebutikerna i Stockholm pa Soder...Om du letar efter vinterkoftor och sant :)

Idag ar det hela 28 grader ute och sol. Helt underbart vader faktiskt! Antligen :)



Du ocksa gumman!



Kram

2008-10-02 @ 02:35:25
URL: http://emmaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0