Can you stay for an hour...?

Igar efter mina castings skulle jag ga forbi fotografen Cameron som platade mig forra veckan for att hamta upp nagra bilder...Nar jag kom dit till studion visade det sig att inte han var dar...Smarta jag hade ju inte ringt och kollat om han var inne vid just den tiden. Aja, en annan fotograf som heter Robert var dar och jobbade...Jag var pa casting hos honom ocksa forra veckan. Han hade sett bilderna som Cameron hade tagit pa mig och hade tydligen velat plata mig anda sedan han sag dom...! Robert berattade att han hade en lucka i en timme innan han skulle ivag pa ett mote...Sa han fragade mig om jag hade lust stanna och fa en gratis test...Javisst ville jag det...! :) Sa han slog upp studion och vi platade i typ en timme...Snabbt och enkelt hehe. Tur att man tvattar haret pa morgonen sager jag bara...Eftersom att det hela tiden blir spontana fotograferingar med kanda fotografer! Robert skulle ju ivag pa ett mote efter vi hade fotat. Motet var med nagon underkladeskund...Som han tyckte jag skulle passa perfekt for...Sa han skulle rekomendera mig till dom! Schysst!

Dom har bilderna pa Natalia Vodianova liknar det som vi platade igar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0